piatok 17. augusta 2012

Skladanie pokračuje

Dnes som ráno písal Harrymu a na 10-tu som bol u neho pre oleje a filtre. Môj vzduchový nemal ešte opratý, takže ho začal prať dnes. Zobral som si 3 minerálne motorové oleje , jeden prevodovkový a jeden chrómový olejový filter. Bavili sme sa o tesneniach a hovoril, že tie kovové sú skvelé. Akurát keď je tá plocha zlá, tak to môže byť problém. Uvidíme.


Z práce som odišiel skôr, aby som bol o 15-tej u Dixa. Najskôr sme išli kúpiť gel, mali červený na 350 stupňov. Kúpili sme aj 5 malých a 5 väčších eskapások. Potom sme odniesli wc Dixovi na záhradu, išli sa najesť a začali sme robiť.


Dixo sa rozhodol, že tesnenia pod valcom vyreže z papiera, lebo tým plechovým neveril. Po vyrezaní natrel tesnenie gelom a prilepil na zadný valec. Potom ho natrel z hornej strany. Z veľkej eskapasky urobil nádstavec na piest, aby nám nevybehli krúžky a nasunuli sme valec. Vložili sme všetky časti, no a podľa schémy v manuále sme dali do šróbov olej, utahli ich na 2x, povolili a zase utiahli. Nakoniec sa utiahli na 90 stupňov. Na to išiel horný diel, kde sme už dali kovové tesnenie, vymenili gumičky a dotiahli aj horný diel podľa schémy skrutky C (30 nM), B a A (20 nM). Potom sme nasadili hornú časť a utiahli to. Tak isto sme spravili aj predný valec.














Potom nastala druhá misia. Vložiť motor do konštrukcie. No a to bol dosť problém. Motor drž v gumenných blokoch, takže sme museli ich nejako nasadiť. Nakoniec sa to však podarilo a Dixo to prichytil. Tým sme skončili a išli sme o 22:30 spať.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára