nedeľa 28. septembra 2014

Poslední míle

Víkend 26-28. 9.  bola naša klubová posledná míľa. Pre mňa to znamenalo aj služby.

Vyrazil som už vo štvrtok z práce o 12-tej. Zobral som si dovolenku, ale čerpal len pol dňa. najskôr som išiel po Kúty po diaľnici a potom obvyklou cestou. Počasie také pod mrakom. Cestou som sa zastavil v Břeclavi, kde som si kúpil obal na sa-58 a ponožky hrubé. Ochotný chlapík. Potom už klasika (cestou som sa fotil u Opálku) až po Rouchovany, ale tam som nešiel rovno, ale zabočil na Hrotovice. Potom už len Moravské Budějovice, kde som síce zbehol a musel obehnúť zápchu (opravovali cestu), ale potom už na Dačice som išiel skoro sám. Miestami spŕchlo. V Dačiciach som si v penny kúpil jesť a colu a sladkosti do stanu a už som bol v Kunžaku.




Hneď som si postavil stan, lebo začalo mrholiť a išli sme stavať stany. Boli sme len 5-ti. neskôr prišli ďalší. Spať sme mohli celú noc, služby začali druhý deň ráno. Takže sme chvíľu popili, dal som si špekové knedlíky se zelí a išiel som spať.

S Vlastom som hneď ráno išiel zavesiť návesti a potom už sme boli na bráne. Čas sme si krátili pálením vatry. Neskôr prišli aj baby z areálu. Priniesli perník a čučoriedkové koláče. Neskôr vedúca doniesla aj chlieb s masťou a škvarkami. Ale to bolo posledné, čo som tam jedol, lebo predtým som si dal česnečku a to bolo tak hnusné...polievka posypaná 1cm vrstvou majoránky a bez chuti cesnaku. Chalani mali aj guláš, ktorý nastavili paradajkovou omáčkou. No des. Potom ešte jeden člen doniesol kremrole. Inak som len jedol chlieb a syr čo som si kúpil.

Ľudia postupne začali chodiť, počasie sa kazilo, nakoniec len pršalo a bolo sychravo. Večer som išiel spať skoro, lebo sme mali službu od 2-4 ráno. Stiahol som si ešte diel Sons of anarchy a zaľahol.












V noci sme sa zobudili s Michalom vzájomne, kedže mal stan vedľa mňa. Službu sme prežili pozeraním synov a potom už len kecali a bolo. Ráno som vstal pred 9 a išiel hneď hore. Počasie o ničom. Sychravo, pršalo. Na vyjíždku sme nešli, niektorí išli na bizóniu farmu na steak (v piatok tam zablúdil kuchár, tak nás namotivoval, ale bolo treba sa objednávať, tak ja som tam nešiel). Akurát keď po 12-tej vyšlo slnko, tak som išiel s Jindrom a Vlastom do dedinky Český Rudolec pozrieť si zrúcaninu napodobeniny Orlíku a hneď sme sa tam najedli (neriskoval som stravu v areáli). V penzióne bola svadba, tak nám odporučili U Koudelku a mal som rezeň cez celý tanier a zemiaky pod ním ani vidieť nebolo. Potom sme už išli nazad a trávili čas na bráne.
 














Zase sme si rozdelili služby na noc. Mne s Michalom vyšla tá istá od 2 - 4. Takže som išiel ešte k Touaregovi, ktorý rozložil stan, kedže bolo už slnko. Dalsom si nejaké cesty a išiel spať. V noci ma o 22 zobudili strašné šupy. Ohňostroj. Potom zas začal po polnoci Béďa púšťať na plné gule rádio a žít jako kaskadér a úplne to zabili vedľa nás v stane, ktorí potom vzdychali, že ich niečo tlačí. Takže o 2 som sa zobudil zbitý ako pes. Náladu na bráne nám do 3:20 robil Vlastík s Jindrom a potom už sme to nejak dotiahli do konca.

Ráno som vstal o 8, zbalili sme veci, orazítkoval doklady, ja som si pobalil stan a veci a pred 12 išiel domov. Slnko našťastie bolo vonku úplne krásne, ale bola aj tak kosa. Ešte som pozbieral návesti, ktoré sme zabudli a išiel som domov. Cesta tá istá, ale z Budejovíc som nejak zle odbočil tak som išiel stále po hlavnej a po 152. V Břeclavi som išiel po dialnici, lenže opravujú odbočku tak som sa musel kúsok vracať akoby na Brno.Doma som dal sušiť veci a konečne ľahol do vane.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára